شستشوی فرش در زمستان

شستشوی فرش در زمستان

شستشوی فرش در زمستان

شاید با این تصور که در زمستان پس از شستشوی فرش، به دلیل سرمای هوا فرش به خوبی خشک نشود، شما را از این کار منصرف سازد. بله، این مسئله درست است. سرما تا اوایل بهار هم ادامه پیدا می‌کند. با این حال این مسئله زمانی صحت دارد که قصد داشته باشید در خانه به شستشوی آن بپردازید. در حالی که قالیشویی‌ها در فصل زمستان نیز دستگاه‌های مجهزی برای شستشو و خشک کردن قالی‌ها دارند.

برای داشتن یک برنامه ریزی آسان و سبک، بهتر است در زمستان قالی‌های خود را به یک قالیشویی معتبر با نرخ قالیشویی بسیار عالی بسپارید. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد از جمله:

  • وقت بیشتر برای یافتن یک قالیشویی معتبر
  • آزاد بودن زمان‌های کارخانه قالیشویی
  • به دلیل عدم عجله، فرش‌ها با دقت بالا‌تر شسته می‌شوند
  • تمیز ماندن بهتر فرش‌ها در زمستان
  • و…

هر چقدر که شستشوی فرش‌ها را به تعویق بیاندازید، انجام آن سخت‌تر خواهد شد. در روزهای نزدیک به عید، قالیشویی‌ها به شدت شلوغ می‌شوند؛ شاید نتوانند در زمان مناسب، قالی شما را تحویل دهند. یا لکه‌ای از نظر دور مانده باشد. اگر بخواهید بعد از عید به انجام آن بپردازید نیز مشکلات خود را دارد. از جمله اینکه هر چقدر لکه‌ها بیشتر روی فرش بمانند یا فرش در بازه‌های زمانی مناسب پاک نشود، آسیب بیشتری به فرش خواهد رسید. همچنین غبار باقی مانده از سال گذشته با مواد آلاینده یا گرد گیاهان فصلی که از بیرون وارد خانه می‌شوند، ترکیب شده و محل مناسبی برای تجمع باکتری‌ها می‌شود. پس، با برنامه ریزی مناسب، به موقع فرش‌های خود را پاک کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟