قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه به وسیله مواد شوینده مناسب فرش برای پاک کردن کامل لکه‌های کثیف و چربی انجام می‌شود. در واقع دستگاه‌ها به دلیل دارا بودن فناوری‌های به روز کیفیت و سرعت شستشو را افزایش داده‌اند. مجهز بودن دستگاه شستشو به موتور حرکتی باعث یکنواخت کردن عملیات نظافت و کیفیت بالای شستشو شده است.

 

در واقع استفاده از این روش مانع از رشد باکتری‌ها خواهد شد به این منظور که شاید با استفاده از روش سنتی نتوانید آلودگی‌های فرش را به خوبی پاک کنید و یا هنگام شستن مواد شوینده از روی فرش به درستی این کار را انجام ندهید.

 

همچنین قالیشویی در منزل با دستگاه به منظور جلوگیری از تغییر رنگ فرش، قاتی شدن رنگ‌ها، زرد شدن ریشه‌های فرش، کاهش کیفیت فرش و… صورت می‌گیرد. چرا که دستگاه‌های شستشو فرایند لکه‌گیری، استفاده از پاک‌کننده‌ها و مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش و در آخر آبکشی و خشکشویی فرش را کاملاً دقیق و با کیفیت انجام می‌دهند تا از آسیب رساندن به بافت فرش جلوگیری شود.

 

کلام آخر

 

امروزه به دلیل وجود انواع مواد شوینده مختلف معمولا خانم‌های خانه‌دار شستشوی فرش را در منزل خودشان انجام می‌دهند. اما قابل ذکر است که اگر چه این انواع شامپوهای شیمیایی، ظاهر فرش را خیلی سریع و راحت تمیز می‌کنند، اما به مرور زمان آلودگی‌ها در فرش میماند و به مرور لکه‌های سفید بر روی فرش ظاهر خواهند شد. به همین دلیل بهتر است که قالیشویی در منزل را به کارگاههای شستشوی فرش بسپارید تا مشکلاتی از این قبیل رخ ندهد.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟