روش صحیح جارو زدن فرش

روش صحیح جارو زدن فرش

روش صحیح جارو زدن فرش

ضرورت محافظت از فرش ها

یکی از مهمترین لوازمی که در همه منازل وجود دارند فرش ها هستند. فرش ها علاوه بر این که به منظور راحتی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر زیبایی نیز در منزل اهمیت دارد. امروزه فرش ها در انواع مختلفی تولید می شوند که مهمترین آن ها فرش های دستباف و ماشینی هستند. فرش های مختلف قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به ارزش آنها یکسان نیست. به هر طریق فرش یک کالای ارزشمندی است که نیازمند محافظت است اگر از فرش حفاظت نشود عمر آن کاهش پیدا می کند و هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می کند. در این مقاله علاوه بر رابطه جارو زدن صحیح فرش و افزایش طول عمر فرش به چند مورد از دیگر روش های افزایش طول عمر فرش نیز اشاره خواهیم کرد.

جارو زدن صحیح فرش و افزایش طول عمر فرش

از مهمترین روش هایی که به منظور حفاظت از فرش باید انجام بپذیرد جارو زدن صحیح فرش است. جارو زدن صحیح فرش و افزایش طول عمر فرش رابطه مستقیمی با هم دارند. اگر جارو زدن به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد نتیجه آن چیزی جز افزایش طول عمر فرش نخواهد بود. جارو زدن صحیح فرش و افزایش طول عمر فرش نیازمند علم تخصصی نیست و یا یک روش پیچیده محسوب نمی شود کافی است که روش جارو زدن به درستی انجام پذیرد و بعد از آن مشاهده خواهید کرد که جارو زدن صحیح فرش کار بسیار آسان و جذابی است. در ادامه به نکات مهم در مورد جارو زدن صحیح فرش و به دنبال آن افزایش طول عمر فرش اشاره خواهیم کرد.

جهت جارو زدن

مهمترین نکته ای که در مورد جارو زدن صحیح فرش وجود دارد این است که باید به جهت جارو زدن دقت کافی شود. به همین منظور جارو زدن صحیح فرش در جهت خواب پرزهای فرش می باشد. اگر جارو زدن در جهت خواب پرزها نباشد به پرزهای فرش فشار وارد می آید که به مرور زمان موجب می شود که عمر فرش کاهش پیدا کند و شاهد تجمع پرزهای زیادی بر روی فرش خواهیم بود.

پیدا کردن جهت خواب فرش

پیدا کرد جهت خواب فرش برای جارو زدن صحیح فرش کار بسیار آسانی است و برای همین منظور کافی است که دست خود را به آرامی بر روی فرش مورد نظر بکشید ، جهتی که در آن دست شما به آسانی و بدون مانعی حرکت کند جهت خواب فرش است ؛ اما اگر زمانی که دست خود را بر روی فرش می کشید پرزهای زیر دستتان حالت خشنی داشت و احساس کردید که پرزها با حرکت دست بلند می شود این جهت خواب فرش نمی باشد.

جارو زدن صحیح فرش در همان ابتدای خرید

یکی از نکاتی که در مورد جارو زدن صحیح فرش و افزایش طول عمر فرش باید به آن توجه شود این است که زمانی که یک فرش نو را از بازار خریداری می کنید به احتمال زیاد پرزهای فراوانی بر روی آن وجود دارد برای این که عمر فرش شما افزایش پیدا کند لازم است که در همان ابتدا فرش را جارو کنید و پرزهای روی آن را جمع کنید.

امیدواریم مطالب بارایتان مفید بوده باشد , همچنین شما میتوانید جهت شست و شوی فرش و مبلمان خود و … با ما تماس بگیرید.

قالیشویی کادوس با بکار گیری روش مکانیزه بهترین خدمات , شستشوی فوق العاده , نظارت دقیق را بر تمامی امور انجام میدهد و پایبند به توافقات خود با مشتری است زیرا که رضایت مشتریان عزیز را رکن اصلی ادامه فعالیت خود میداند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟