شستشوی پرده

شستشوی پرده

شستشوی پرده

شستشوی پرده ، از دیگر خدمات کاربردی و مهم قالیشویی کادوس است. ما در قالیشویی کادوس در راستای توسعه گستره خدمات نظافتی خود، این خدمت را نیز در اختیار همشهریان و مشتریان گرامی قرار داده‌ایم.
معمولا شستشوی پرده در خانه به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل می‌شود؛ و حتی ممکن است نتیجه نهایی نیز آنچنان دلخواه شما نباشد. چرک مرده شدن و چروک شدن پرده، متداول‌ترین اتفاقی است که در این شرایط رخ می‌دهد. این کار در دفاتر اداری نیز همین شرایط را دارد. اما ما اینجا هستیم تا مسئولیت انجام این خدمت را نیز به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، با قیمت مناسب بر عهده بگیریم.

در گذشته و بخصوص در خانه‌ها، شستشوی پرده مراحل زیاد و خسته‌کننده‌ای داشت. پرده‌ها باید در درجه اول باز شده و توسط ماشین لباسشویی شستشو داده می‌شدند. سپس و بعد از طی مراحل خشک شدن، نصب پرده‌ها نیز آخرین مرحله انجام کار بود. این روش به خصوص هنگام نصب پرده زحمت زیادی به همراه داشت.

از سویی شستشوی همه پرده‌ها به این شکل ممکن نیست. بسیاری از پرده‌های مدرن، مثل سان اسکرین‌ها، لوردراپه‌ها، پرده کرکره‌ها و موارد مشابه، قابل شستشو توسط ماشین لباسشویی نیستند. در این شرایط است که استفاده از خدمات خشکشویی پرده در محل، بهترین گزینه برای تمیز کردن آنها است.

شستشوی پرده در قالیشویی کادوس

شستشوی پرده در قالیشویی کادوس بر اساس روشی استاندارد انجام می‌شود. روشی که موجب شده تا پرده شما پس از شستشو مانند روز اول تمیز، درخشان و زیبا باشد؛ و طی فرایند شستشو هیچ گونه آسیبی نبیند.

بهترین مواد شوینده

انتخاب ماده شوینده با کیفیت و مناسب شرط اول در شستشوی پرده های شما است. پرده‌ها، از جنس‌های گوناگون با کیفیت‌های متفاوت ساخته شده‌اند. نوع جنس پرده‌ها است که مشخص می‌کند شستشوی آن با چه ماده‌ای مناسب‌تر است. همچنین این تکنسین‌ها و متخصصان باتجربه قالیشویی کادوس هستند؛ که می‌توانند به دقت ماده شوینده مناسب را انتخاب کرده و غلظت آن را تعیین کنند. در نهایت استفاده از بهترین برندهای خارجی برای مواد شوینده مورد نیاز، موجب می‌شود نتیجه نهایی کار، بیشترین سطح رضایت را در میان مشتریان قالیشویی کادوس ایجاد کند.

دستگاه‌های قدرتمند برای شستشوی پرده

شستشوی پرده ، نیز مانند سایر خدمات خشکشویی در محل، به کمک دستگاه‌های قدرتمند و مدرن ارائه می‌شود. در واقع ابزار کار تکنسین‌های ما برای ارائه بهترین خدمت به شما این دستگاه‌ها هستند. در این روش به کمک یک دستگاه شستشو، سطح پرده به خوبی و با کمترین میزان رطوبت شستشوی داده شده و سپس با استفاده از دستگاه‌های وکیوم، رطوبت آن تا حد ممکن جمع می‌شود. خوشبختانه در این زمینه به علت در معرض استفاده نبودن پرده‌ها (مثل فرش زیر پا) رطوبت ایجاد شده خیلی زود خشک شده و خطر آلوده شدن دوباره آن کمتر است.

تعهد به خدمت ارائه شده

ما در قالیشویی کادوس ، خود را متعهد می‌دانیم تا خدمات شستشوی پرده را به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود ارائه کنیم. ارائه اطلاعات شفاف در زمینه شستشوی پرده، تعیین قیمت منصفانه و انجام کار، طی زمان‌بندی تعیین شده از جمله مواردی که رعایت آنها خدمات ما را متمایز می‌کنند. در صورت تمایل به شستشوی پرده توسط ما، می‌توانید با شماره تلفن‌های قالیشویی کادوس تماس بگیرید. همکاران ما در درجه اول با شفافیت کامل همه موارد را برای شما توضیح داده و به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهند داد. سپس در صورت اعلام نیاز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انجام کار، در خدمت شما خواهیم بود

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟