شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی

شستشوی فرش ماشینی یکی از دیگر از خدمات گروه قالیشویی آپ است که به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا برای مشتریان ارائه می شود. فرش ماشینی با توجه به نوع بافت و نوع نخ یا ابریشمی که در آن استفاده شده است می تواند شستشوی حساسی و مهمی داشته باشد. فرش های ماشینی برعکس فرش های دستباف که استحکام خاصی دارند نیاز به حساسیت های شستشویی خاص خود هستند.

برای شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی از شامپو های مخصوص انواع فرش ماشینی که برای این نوع فرش مناسب هستند استفاده می شود. فرش های ماشینی با استفاده از آب ولرم و شامپو های مخصوص شسته می شوند.

شستشوي فرش ماشينی با توجه به تراکم و شانه این فرش ها متفاوت است که در این زمینه قاليشويي کادوس با حساس ترین کارشناسان امر قالیشویی برای فرش های ماشینی، بهترین مراحل شستشو برای فرش ماشینی شما را ارائه می دهد.

بهترین شستشوي فرش ماشيني را از قاليشويي

مراحل شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی آپ مانند شستشوی فرش دستباف با اهمیت و با شرایط مناسب فرش انجام می شود. کیفیت شستشوی فرش ماشینی همیشه با توجه به نوع فرش و تجربه چندین ساله قالیشویی آپ از بالاترین حد ممکن برخوردار است و این امر سبب شده که شما بتوانید با خیال آسوده فرش ماشینی خود را به این گروه قالیشویی بسپارید.

شستشوی فرش های ماشینی در قالیشویی آپ دارای گارانتی شستشو به مدت یک هفته بعد از تحویل هستند. به این صورت که در صورت عدم رضایت شما از شستشوی انجام شده بر روی فرش می توانید بدون قید و شرط یک شستشوی مجدد برای فرش مورد نظر خود داشته باشید.

در زیر مراحل شستشوی فرش در قالیشویی آپ را مشاهده می کنید.

  1. بررسی و کارشناسی فرش ماشینی قبل از قبول سفارش
  2. هماهنگی با مشتری در مورد نحوه شستشوی فرش ماشینی و متریال مورد استفاده
  3. تحویل، خاک گیری و وکیوم فرش ماشینی
  4. شستشوی فرش با استفاده از آب خالی و بدون استفاده از مواد شوینده
  5. شستشوی فرش با مواد شوینده ویژه، نانو و مخصوص فرش ماشینی برای جلوگیری از بهم ریختگی رنگ
  6. آبکشی فرش و شستشوی دوباره
  7. آبگیری از فرش توسط دستگاه های نوین آبگیری
  8. قراردادن فرش در نور آفتاب در فصل گرما و گرمادهی در فصول سرد سال
  9. بررسی مجدد شستشو
  10. در صورت نیاز مشتری انجام خدمات جانبی مانند چرم دوزی، لکه برداری، رنگ برداری و غیره
  11. اتوکشی و کاور فرش و تحویل فرش

کارشناس شستشوی فرش دستباف کادوس

در هر یک از مراحل شستشو در قالیشویی کادوس کارشناس شستشوی فرش بر نحوه شستشو فرش نظارت خواهد داشت و تمام مراحل از نحوه شستشو تا اتوکشی فرش را بررسی کرده و در هر مرحله در صورتی که مطابق نیاز مشتری شستشو انجام نشود، عمل شستشو را از اول و یا از روش دیگری با هماهنگی مشتری ادامه خواهد داد. این نظارت از این بابت است که در عملیات مکانیزه شستشوی فرش همه امور به شکل صحیح انجام شود.

ناظر شستشو فرش و یا کارشناس قالیشویی کیفیت شستشوی فرش شما را با توجه به تراکم و شانه فرش ماشینی تضمین خواهد کرد.

چرا شستشوی فرش ماشینی را به قالیشویی بسپاریم؟

با توجه به اینکه همیشه شستشوی فرش یکی از کارهایی هست که هر خانواده به صورت مرتبط به آن نیاز خواهد داشت، خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند که این عمل به صورت سنتی و در فضای خودشان صورت گیرد. این در حالیست که امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی مدرن و فضاهای کوچکتر نسبت به گذشته این عمل به سختی قابل انجام است. از طرفی شستشوی فرش های مدرن به روش سنتی باید با دقت انجام شود، چرا که امکان ایجاد مشکلات برای فرش در حین شستشو وجود دارد. مواردی مانند شل شدن بافت و یا مخلوط شدن رنگ فرش و یا حتی پاره شدن آن از اتفاقاتی است که ممکن است برای فرش در حین شستشوی سنتی به وجود بیاید.

از طرفی شستشو در قالیشویی و با استفاده از جدیدترین تجهیزات مدرن قالیشویی می تواند تضمین کیفیت و شستشوی مناسب فرش شما را به ارمغان بیاورد.

قالیشویی کادوس با بهره گیری از تجهیزات نوین قالیشویی و با کمک گرفتن از پرسنل باتجربه و بیش از ۲۰ سال تجربه فعالیت قالیشویی و بیش از ۱۵ سال سابقه عضویت در اتحادیه قالیشویی رشت، کیفیت مطمئنی را به شما ارائه می دهد.

قیمت منصفانه همراه با کیفیت خدمات ارائه شده انتخاب قالیشویی آپ را یک انتخاب مناسب قرار داده است. کافیست با شماره های داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر و بخش سفارش آنلاین به صورت اینترنتی سفارش قالیشویی آنلاین خود را ثبت کنید تا همکاران در اولین فرصت میزبان شما باشند

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟