خدمات شستشوی فرش قالیشویی کادوس شامل چه مواردی است؟

خدمات شستشوی فرش قالیشویی کادوس شامل چه مواردی است؟

خدمات شستشوی فرش قالیشویی کادوس شامل چه مواردی است؟

شستشوی فرش ماشینی شستشوی فرش دستیخشکشویی فرش ماشینی و خشکشویی فرش دستبافت در محلخشکشویی موکت در محل شستشوی فرش ترک شستشوی گلیم فرششستشوی جاجیم شستشوی فرش اکریلیک و پلی استرشستشوی فرش گل ابریشم شستشوی روفرشیرفوگری و ترمیملکه برداری فرشهوم سرویز در کنار شماست تا کارهایتان را راحت تر وبا کیفیت تر انجام دهید

 

در قالیشویی کادوس قالیشویی دستبافت، ماشینی، نفیس و ابریشم و یا گل ابریشم توسط کارشناسان انجام می شود. فرشهای شسته شده توسط کادوس به صورت لوله ای و بسته بندی به مشتریان طی چند روزه کاری بازگردانده می شود. همچنین خدمات خشکشویی فرش در محل نیز توسط دستگاه قالیشویی سیار کاملا مکانیزه انجام می شود. در صورت نیاز تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا متخصصین ما جهت هماهنگی و دریافت قالی در محل حضور پیدا کنند.

 

همیار شماییم تا پایان سرویس…

 

قاایشویی کادوس به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس قالیشویی و همچنین ارایه خدمات شستشوی فرش ماشینی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات قالیشویی و خشکشویی ارائه می دهد که شامل رفوی پارگی فرش دستبافت و ماشینی, شستن موکت چسبیده به زمین , خشکشویی مبلمان اداری و شستشوی مبلمان خانگی, شستشوی تشک طبی, شستشو و خشکشویی کت و شلوار و پیراهن مردانه, خدمات پرده شویی و خشکشویی پرده, رنگرزی کاپشن، رنگ کردن پالتو و بارانی می باشد. همیاران کادوس تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟