فرش هایی تمیز برای سال جدید

فرش هایی تمیز برای سال جدید

فرش هایی تمیز برای سال جدید

فرش‌های زیبای خود را به قالیشویی کادوس بسپارید؛ آن هم در زمستان. به دلایلی که ارائه کردیم ممکن است در اواخر سال یا حتی در اوایل سال بعدی، کارخانه‌های قالیشویی در دسترس نباشند، امّا زمستان بهترین زمان است. هم شما برنامه ریزی بهتری برای نظافت منزل خواهید داشت و هم کارخانه قالیشویی سر موقع فرش را به شما تحویل خواهد داد. همانطور که گفتیم در فصل زمستان آلودگی‌های بیرون بر روی فرش قرار نخواهد گرفت. با این حال، برای آنکه خیالتان راحت‌تر شود که فرش‌ها تا سال نو تمیز می‌مانند، پیشنهاد می‌کنیم روی آن‌ها، روکشی پلاستیکی قرار دهید.

انتخاب یک قالیشویی معتبر ممکن است مشکل به نظر برسد؛ پیشنهاد ما قالیشویی کادوس است. استفاده از خدمات قالیشویی توحید در زمستان مزایای بسیاری دارد. فرش‌های شما با دقت بالایی تمیز خواهند شد و قالیشویی به طور کاملا مکانیزه صورت خواهد گرفت. سپس با پنکه‌های

گرماده کامل خشک می‌شوند. در آخر به صورت لوله شده به شما تحویل داده خواهند شد؛ آن هم سر موقع مقرر و دلخواه شما.

یکی از دلایل پیشنهاد قالیشویی کادوس به شما، قدمت و اعتبار آن است. کارخانه قالیشویی کادوس سال هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند. تمام شعب از جمله قالیشویی شمال کشور، قالیشویی خوب رشت، قالیشویی گیلان و قالیشویی رشت، همگی مجهز به آخرین امکانات برای شستشوی قالی هستند. در فصل زمستان با استفاده از این تجهیزات، قالی‌های شما به راحتی تمیز خواهند شد. همچنین، خدمات دیگری نیز در این مجموعه ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم با سر زدن به سایت قالیشویی کادوس، از آن‌ها مطلع شوید. شعبه قالیشویی کادوس و امکانات آن شعبه مطلع گردید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟