قالیشویی در محل

قالیشویی در محل

قالیشویی در محل

برخی از افراد به دلایلی، تمایل به انجام شستن فرش‌ها در کارخانه‌ها را نداشته و خواستار انجام قالیشویی در محل می‌باشند. از این رو شرکت‌ها خدمات شستشو را در محل مورد نظر مشتریان عرضه می‌دارند.

 

در این روش یک تا دو نفر (بسته به تعداد فرش) برای انجام قالیشویی در خانه توسط شرکت مورد نظر اعزام خواهند شد و نیاز به ارسال فرش و سایر مراحل نخواهد بود.

 

در این روش دستگاه‌های فرش‌شوی شامل ۳ بخش اصلی یعنی آبپاش و مواد شوینده فرش، برس‌های شستشوی متحرک و سیستم مکش قوی می‌باشند. هر یک از این عملکردهای سه‌گانه دستگاه‌ها باعث راحت‌تر شدن امور شستشو و سریع‌تر و باکیفیت شدن شستشوی فرش‌ها در منزل شده است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله نحوه شستن فرش با بخارشوی خانگی را در استاده مگ مطالعه کنید.

 

نحوه عملکرد دستگاه‌های شستشو برای انجام قالیشویی در محل به این شکل است که همزمان با پاشش آب و مواد شوینده بر روی فرش، برس‌های غلتکی بر روی سطح فرش می‌چرخند و لکه‌های کثیفی و آلودگی‌ها را پاک و تمیز می‌کنند. در همین حین نیز آب و مواد شوینده بعد از پاکسازی سطوح چرب و کثیف فرش، از طریق سیستم مکش قوی دستگاه جمع می‌شوند و در مخزن آب کثیف ریخته می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟