آیا میدانید شستشو با دستگاه های قالیشویی چگونه است؟

آیا میدانید شستشو با دستگاه های قالیشویی چگونه است؟

آیا میدانید شستشو با دستگاه های قالیشویی چگونه است؟

دستگاه های قالیشویی فرش های شمارا بدون آسیب و با کیفیتی بالا خواهند شست.

زمانی که شما فرش هایتان را به قالیشویی های معتبر میسپارید باید خیالتان از بابت آسیب ندیدن فرشتان راحت باشد چرا که فرش های شما با دستگاه های قالیشویی شسته میشود. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد این دستگاه ها چه ویژگی های شاخصی دارند. پس با قالیشویی کادوس همراه باشید…

در قالیشویی ها یکی از مهمترین عوامل در دستگاه قالیشویی صدمه نرساندن به فرش و کیفیت خوب شستشوی فرش است .

قالیشویی کادوس یکی از قالیشویی های معتبر است که تمام خدمات آن به صورت حرفه ای به مشتریان خود ارائه میدهد.

قالیشویی معتبر و با کیفیت از دستگاه های استاندارد و با کیفیت در جهت شستشوی فرش استفاده میکند که این موضوع قالیشویی را در شستشوی بهتر و سالم ماندن فرش ها کمک میکند.

مراحل شستشوی فرش با دستگاه قالیشویی

 مراحل شستشوی فرش با دستگاه های قالیشویی استاندارد و اتوماتیک که صحبتش را کردیم شامل آبگیرهای لوله ای و دورانی میباشد.

در این گونه شستشوی فرش ابتدا فرچه زنی انجام خواهد شد اینصورت که فرش از یک سمت وارد دستگاه قالیشویی میشود و با فرچه زنی اتوماتیک شسته شده و از سمت دیگر فرش آب کشیده شده و از دستگاه قالیشویی خارج میشود

بعد از این مرحله توسط کمک کارگرهای قالیشویی به جایی به نام گرمخانه ای که اتوماتیک است,وارد میشود و بعد از حدود ۳ ساعت خشک شده و از دستگاه گرمخانه قالیشویی لول بیرون می آید.

 قالیشویی کادوس، بهترین قالیشویی در گیلان و شهر رشت

چرا دستگاه قالیشویی به شستشوی فرش کیفیت بیشتری میبرند؟

دستگاه های مدرن و به روز قالیشویی که امروزه به جای روش های سنتی و دستی قدیم آمده اند کیفیت شستشو را بالا میبرند.به این دلیل که از تاخیر در شستشوی فرش، اسیب دیدگی جلوگیری خواهد کرد.

بهترین کادر شسشتشو در قالیشویی در شهررشت، قالیشویی کادوس

کادر متخصص در قالیشویی

البته اضافه بر دستگاه های قالیشویی استاندارد وجود تیم مجرب و متخصص در قالیشویی معتبر دلیلی دیگر در بالا رفتن کیفیت در شستشوی فرش و آسیب ندیدن فرش و هم شستشوی,تمیز تر فرش شما خواهد یود.

این که تیم متخصص و مجرب به شستشو نظارت داشته باشد و وارد عمل قالیشویی شود باعث خواهد شد که فرشتان بدون آسیب دیدن و با رعایت تمام اصول استاندارد در دستگاه های قالیشویی شسته شود. و همچنین فرش شما با کیفیت و در زمانی سریع به مشتری تحویل داده شود.

در بین این تیم مجرب و متخصص وجود رفوکار باعث میشود اگر فرش شما نیاز به خدمات رفوگری فرش داشت از جمله ریشه زنی و … فرش شما در همان قالیشویی رفو شود؛ یا وجود رنگرز ماهر در قالیشویی باعث خواهد شد که اگر رنگ فرشتان پخش شده باشد و یا رنگ داده باشد، رنگرز آن را به حالت اولیه فرش برگرداند. وجود این کادر مجرب و متخصص که گفتیم خود دلیلی برای جذب مشتریان خواهد بود و همه این موارد باعث بالا رفتن کیفیت فرش خواهند شد.و البته از دیگر عوامل این تیم وجود رانندگان ماهر و مشرف به خیابان ها و آدرس های مختلف، با خودروهای سالم و تمیز است که باعث میشود فرش شما به موقع و بدون آسیب و مشکلات احتمالی به دستتان برسد.

قالیشویی کادوس با کادری مجرب و اساتیدی حرفه ای در زمینه انواع خدمات ترمیم فرش در خدمت مشتری عزیز در سراسر گیلان

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟