شستشوی فرش

شستشوی فرش

شستشوی فرش

شستشوی فرش از اصلی‌ترین خدمات کارخانه قالیشویی کادوس است که با بهترین کیفیت ممکن به همشهریان گرامی در کلیه مناطق گیلان ارائه می‌شود. ما فرش شما را با رعایت کلیه ملاحظات لازم حمل کرده، با بهترین کیفیت ممکن شسته و در زمان تعیین شده و در داخل کاور تحویل خواهیم داد. قالیشویی کادوس تضمین می‌کند بهترین خدمات فرش شویی را با تعرفه مناسب به مشتریان وفادار خود ارائه دهد.

شستن قالی یک فرآیند تخصصی است و کسی که آن را بر عهده دارد؛ باید از کلیه نکات شستشوی فرش آگاه باشد. در گذشته‌ای نه چندان دور این کار توسط افراد خانواده و در فضای باز خانه مثل حیاط انجام می‌شد؛ اما امروزه دلایل زیادی وجود دارد که شستشوی فرش دستباف در خانه دیگر به‌صرفه نیست. در ادامه ما شما را به دنیای پر نقش و نگار فرش کادوس می‌بریم تا ضمن آشنایی بیشتر با خدمات این مرکز با صفر تا صد شستشوی فرش در قالیشویی نیز بیشتر آشنا شوید.

چرا باید شستشوی فرش را به قالیشویی سپرد؟

در درجه اول بهتر است بدانید که فرش‌های جدید در انواع گوناگونی و با الیاف مختلف تولید می‌شوند. هر فرش ویژگی‌های خاص خود را دارد که باعث می‌شود، شستشوی آن نیازمند مواد شوینده و روش مناسب شستشوی فرش باشد. شناخت فرش‌ها کاری تخصصی است و تنها با تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه به دست می‌آید. در این شرایط اگر تشخیص درستی نداشته باشیم؛ ممکن است به قیمت از دست رفتن کیفیت فرش و شستشوی نامناسب آن تمام شود.
نکته دوم این است که محاسبه هزینه‌های آب و مواد شوینده مصرفی و همچنین زمان صرف شده، نشان می‌دهد که شستشوی فرش در خانه، دیگر مانند گذشته از نظر مالی نیز به‌صرفه نیست.
فارغ از همه موارد گفته شده، نتیجه نهایی شستن فرش در بهترین قالیشویی ، یک فرش تمیز و درخشان است؛ نتیجه‌ای که قطعا با شستن آن به هیچ روش دیگری به دست نخواهد آمد.
در نهایت یک کارخانه قالیشویی حرفه‌ای در کنار خدمات فرش شویی، بهترین خدمات را در سایر زمینه‌های مورد نیاز و مرتبط، مانند رفوگری، رنگ برداری، ریشه زنی و… ارائه می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده، رفع تمامی ایرادات فرش ارزشمند خود را به ما بسپارید.

حمل و نقل فرش

خوش قولی، اولین تعهد ما به مشتریان است. ما در زمان مقرر شده، در محل شما حضور پیدا می‌کنیم. فرش شما را با دقت کامل جمع کرده و با رعایت تمام جوانب احتیاط حمل می‌کنیم. پس از پایان شستشو نیز، فرش به صورت کاملا لول شده و بسته‌بندی شده، در محل شما تحویل داده خواهد شد.

قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستباف در بانو مطابق با تعرفه اتحادیه قالیشویان است و هیچ هزینه‌ای خارج از چارچوب‌های مرسوم از مشتری اخذ نخواهد شد. برخی مراکز در ایام شلوغ سال همچون ماه‌های پایانی و نزدیک به خانه‌تکانی، هزینه‌های مضاعفی از مشتریان خود می‌گیرند که اغلب نارضایتی آنان را در پی دارد. در حالی که بانو ضمن داشتن تعهد در خصوص ارسال به موقع کالای مشتری، هیچگونه هزینه اضافی را به او تحمیل نخواهد کرد.

کیفیت شستشوی فرش

شستشوی فرش در قالیشویی کادوس یک کار تخصصی است. به این معنا که ما برای فرش شما ارزش قائلیم و هر فرشی را بنا بر شرایط و ویژگی‌های خاص خود شستشو می‌دهیم. استفاده از دستگاه‌های مکانیکی مخصوص فرش شویی، استفاده از مواد شوینده و شامپوهای خارجی و بهره بردن از بهترین روش‌های شستشوی فرش و خشک کردن، همه آن چیزی است که باعث می‌شود تا شستشوی فرش شما به بهترین وجه ممکن انجام شود.

نحوه شستن فرش در قالیشویی مدرن با مراکز سنتی متفاوت است. در مراکز سنتی نیروی انسانی وظیفه کلیه عملیات شستشو و خشک کردن را بر عهده دارد. این کار ضمن اتلاف انرژی پرسنل در نتیجه نهایی نیز اثر داشته و موجب می‌شد تا بخاطر خستگی شستشو به صورت یک‌دست و یکنواخت صورت نگیرد. همچنین خشک کردن فرش توسط خشک‌کن‌های مخصوص بسیار موثرتر از خشک کردن آن زیر نور آفتاب و در معرض انواع آلودگی است.

تضمین سلامت فرش دستباف

فرش‌های دستباف بیش از آنکه یک کالای مصرفی باشند؛ یک اثر هنری ارزشمند هستند. به همین علت فرش‌های دستباف از قیمت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نیز شستشوی آن دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است. از سویی این روزها فرش‌های ماشینی بسیار باکیفیت‌تر شده و به همین سبب دارای قیمت بالاتری هستند. به همین دلیل و برای آسوده کردن خیال مشتریان گرامی، ما تضمین می‌کنیم که فرش‌های شما را بدون کوچک‌ترین آسیبی شستشو دهیم.

بررسی فرش توسط متخصصین

در مرکز بانو پیش از اقدام برای شستن فرش دستباف کلیه قسمت‌های فرش به دقت بررسی می‌شوند تا در صورت وجود هرگونه خرابی و آسیب با کسب رضایت مشتری تعمیرات لازم انجام شود. همچنین بررسی فرش پیش از شستشو توسط کارشناسان موجب می‌شود عملیات شستشو با دقت بیشتری انجام شده و از هرگونه آسیب احتمالی به فرش جلوگیری شود. این مرکز در صورت نیاز عملیات رفوگری، شیرازه دوزی و تعمیر فرش را بر عهده خواهد داشت.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی کادوس

قالیشویی کادوس آماده است تا بهترین خدمات را در زمینه شستشوی فرش و سایر خدمات مرتبط با فرش به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در صورت تماس با قالیشویی کادوس در ابتدا کارشناسان ما درباره روش انجام کردن، تعرفه‌ها و… توضیحاتی را به شما ارائه داده و پس از مشخص شدن درخواست شما، زمان دقیقی برای دریافت و تحویل فرش‌ها در نظر گرفته می‌شود.

فرش‌های شما نزد ما امانت است؛ و تمام تلاش ما بر این است که امانت‌دار خوبی برای فرش‌های ارزشمند شما بوده و خدمات با کیفیتی را ارائه دهیم. در نهایت یک کارخانه قالیشویی حرفه‌ای در کنار خدمات فرش شویی، بهترین خدمات را در سایر زمینه‌های مورد نیاز و مرتبط، مانند رفوگری، رنگ برداری، ریشه زنی و… ارائه می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده، رفع تمامی ایرادات قالی‌های ارزشمند خود را در کنار خدمات شستشوی فرش به ما بسپارید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟