مبل شویی کادوس

مبل شویی کادوس

مبل شویی کادوس

مبل شویی کادوس با دستگاه چگونه انجام میشود؟

به تازگی خیلی از مبل شویی ها، خصوصا مبل شویی کادوس به جای شستشو مبل با دست، از دستگاه  شستشوی مبل در منزل برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند.

دستگاه های  مبل شویی کادوس، دستگاهی مکانیزه است

که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد.

در دستگاه های مبل شویی کادوس یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است.

هم چنین مبل شویی کادوس یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد.

تولید کف در این دستگاه مبلشویی، توسط کمپرسور انجام می شود.

از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبل شویی، تولید فوم و کف است.

فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبلمان می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند.

به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفاده از دستگاه مبل شویی کادوس، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان تشک خوشخواب تابلو فرش صندلی ناهار خوری صندلی ماشین فرش و موکت  است.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه های قالیشویی نظیر قالیشویی و مبل شویی کادوس خدمات مبل شویی وشستشوی مبل را به مشتریان عرضه می دارند که برای این امر از دستگاه هایی مخصوص که به صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می باشند استفاده می کنند که زمان مبل شویی و تحویل را به حداقل می رسانند.

امر مبل شویی توسط شرکت های خدماتی و کارخانه های قالیشویی، در منزل و یا محل مورد نظر شما، توسط افراد مجرب انجام می گیرد. لازم به ذکر می باشد قبل از شروع به کار در مورد کیفیت کار شرکت و یا کارخانه مورد نظر ، تحقیق کنید تا در پایان کار با مشکل مواجه نشوید.

کیفیت شستشوی مبل

شستشوی مبلمان تا حدود زیادی نیازمند تجربه بالا و آشنایی با روش کار و دستگاه مخصوص این کار است.جنس پارچه هر مبلی با مبل‌های دیگر متفاوت است و برای شستشوی آن نیازمند انتخاب مواد شوینده مناسب و فرچه مناسب با درجه زبری مشخص است.

همچنین اپراتور با تجربه باید بتواند با فشار مشخصی سطح پارچه مبل را شستشو دهد.رعایت درست تمام موارد ذکر شده در نهایت موجب می‌شود که مبل‌های شما با بهترین کیفیت ممکن شستشو داده شود. به این منظور بهترین انتخاب برای شما می تواند مبل شویی کادوس باشد.

تضمین سلامت مبلمان

همان‌طور که گفتیم شستشوی مبلمان نیازمند وسائل مخصوص و تجربه مناسب است.پارچه‌های مبلی، به‌خصوص در مبلمان کار کرده، ممکن است دوام و قوام پارچه‌های نو را نداشته باشند.در این شرایط کار شستشوی مبلمان بسیار حساس و نیازمند دقت بالا است.ما در مبل شویی کادوس تجربه بسیاری در انجام این کار داشته و تضمین می‌کنیم که مبمان شما را بدون کوچک‌ترین ایراد و با بهترین کیفیت، به روش خشک‌شویی تمیز کنیم.

خدمات مبل شویی در منزل چگونه است؟

خدمات شست و شوی مبل در مبل شویی کادوس شامل مواردی چون کوسن ، پشتی ،مبل و به طور کلی هر پارچه ای که از یک حجم خاص ساخته شده و نیاز به شستشو دارد ، می شود.

شستن این وسیله در مورد انواع مبلمان کلاسیک و مدرن انجام می شود. همه قسمت های یک مبل که شامل قسمت های جدا شونده ،کوسن ها و تشکچه های آن می شود با این سرویس انجام می شود.

صداقت در خدمات

ما در مبل شویی کادوس معتقدیم که صداقت کلید رضایت مشتریان است. اعلام دقیق تعرفه‌ها و شرایط انجام کار، خوش قولی در انجام کار و تحویل به موقع و درست کار بر اساس تعهدات ارائه شده،همه آن چیزی است که موجب اعتبار ما نزد مشتریان شده است.نتیجه رعایت این موارد مهم، مطابقت داشتن نتیجه نهایی کار با خواسته و تصور مشتریان است.

تنها کافی است برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. شستشوی مبل های شما توسط قالیشویی و مبل شویی کادوس با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


نحوه شستشوی فرش شگی
نحوه شستشوی فرش آشپزخانه
شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه
خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل
دلیل کدر شدن فرش چیست؟
قالیشویی در منزل با دستگاه
Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟